HAPPY XMAS+STALK ME {miniupdate}

((bron foto: @wietskevanbraak))

Hoihoi

Iedereen een hele gezellige en fijne Kerst toegewenst♥

Het is bijna nieuwjaar!! alvast gelukkig nieuwjaar Guys!

ik ga volgende week met een vriendin/nicht (check haar fashion/personal blog!! zij is echt byannalouise.blogspot.nl )aan mijn blog werken, ik ga hem namelijk veranderen, naam, hele site gaat waarschijnlijk gerund worden op blogspot. ik vind deze blog nog steeds niet helemaal mijn ding, in het begin deed ik heel veel updates en zo omdat ik echt wilde dat er elke week IETS online kwam, nu heb ik dat veel minder en blog ik wanneer ik tijd/zin heb. en tsja, mijn naam.. verzon ik eigenlijk in een opwelling 🙂 ik wil nu iets gerichter op de inhoud van mijn site, ik wil meer Fashion omdat ik dat steeds meer ga waarderen en ook wat meer inspiratie voor je slaapkamer, of woonkamer. geen 11037829673256 updates meer, soms een kleine update tussendoor, En ik wil gaan bloggen als ik tijd heb.. ik heb bij deze blog meer het gevoel van ‘ik moet min. 1 blog per week’. Maar wat heel misschien de grootste verandering gaat worden: ik wil het misschien in het Engels gaan doen. Mede omdat ik al snel in het Nederlands lappen tekst ga typen, wat in Engels in een paar zinnen kan… tsja… jullie gaan het zien en lezen♥

ik kijk het terug en besf me net dat het alweer een grote lap tekst is geworden en dat ‘miniupdate’ kan weer weggehaald worden XD

Oja, volg je mij ook al op instagram: @getupforlifestyle of op Pinterest (https://www.pinterest.com/marietxo/)?

 

veel liefs♥♥

Geef een reactie

