XMAS TAG

hoihoi

ik vond het vandaag wel weer een keer leuk om een Kerst tag te doen, Let’s have a look 🙂

ik heb gewoon random op een kerst tag gezocht en kwam uit bij Vera (http://veracamilla.nl/2013/12/christmas-tag/)

 

Wat is je favoriete kerstliedje?

Santa, tell me, van Ariana Grande, verder luister ik niet zoveel naar kerst nummers.

 

Wat is je favoriete kerstfilm?

ik kijk bijna nooit films dus ik heb echt geen idee 🙂

 

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Een gezellige kerst met lichtjes, kaarsjes, eten en familie♥

 

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

BB-cream of foundation (miniscuul beetje), concealer, beetje poeder, much of highlighter, little bit blush en ombre lippen..

 

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Een feestelijk jurkje met een zwarte panty en leuke schoentjes of nonchalante sneakers ^^

 

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Buiten in de sneeuw. Ik houd sowieso al niet zo heel erg van chocolade melk, wel lekker maar niet elke dag.. en sneeuw hebben we niet vaak dus je moet er gewoon eventjes in ‘spelen’, wandelen, een leuk fotootje en ja, Much of Fun..

 

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

kaarsje, gezelligheid, lichtjes, kerstkransjes, chocolaatjes, veel eten dus.. familie, wandelen en en en en gewoon te veel, maar ik vind het zo leuk en gezellig altijd♥

 

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

met familie eten, gezellig met mijn gezin en ja gewoon veel gezelligheid..

 

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Nog geen, dit jaar gaan we met mijn omaatje een kerststukje maken en we hebben er al een gekregen dus dit jaar niet, misschien een kleine.

 

Wat is je favoriete kerstsnack?

kerstkransjes.. by faaarr, love die kransjes, en oliebollen.. etc. 😀

 

neem je de tag over? zet even een linkje naar mijn site, dankjewel!

 

 

 

Geef een reactie

