wat ik leuk vind..^^

Nu ik toch bezig ben.. 🙂

 

ik heb namelijk een paar bezigheden om het zo even te noemen,

wat ik doe als ik vrije tijd heb, of als ik mij verveel 🙂

  • Coderen, ja het is heel leuk om nieuwe dingetjes te leren en opnieuw te herhalen, ik doe dit mede omdat ik heel waarschijnlijk naar een nieuwe site wil maar dit is echt nog niet zeker 🙂
  • Fotograferen is echt ge-wel-dig, ik fotografeer met een spiegelreflex en echt, hoe geweldig zijn die dingen, ik zweer hier echt bij! je ziet zoveel nieuwe dingetjes en bekijkt in je dagelijks leven heel veel details heel anders dan ‘before’
  • Lekker chillen met veel kussens,een kleedje, en je laptop of mobiel #chillmodeon
  • ik kan ook echt zo hele dagen rondzwerven op ‘we ♥ it’, ‘pinterest’ en ga zo maar door, love thatt
  • en gewoon de hele winterse sfeer die nu overal hangt, lichtjes, chocolade melk, denkentjes, truien etc.!

 

liefs♥

I’ll keep you posted, but first, drink a hot choc’ 🙂

 

Wat vind jij leuk om te doen?

 

Geef een reactie

